تماس با پروتکل WebRTC جایگزین مناسب تماس امن

تماس امن

تماس امن چیست؟

تماس امن تماسی است که مخاطبین این تماس، از شماره های یکدیگر بی اطلاع هستند. به این شکل که کارشناس در اپلیکشن سازمانی خود یا CRM سازمان بدون مشاهده شماره مشتری بر روی نام یا عکس مشتری تاچ یا کلیک میکند و از طریق مرکز تلفن ویپ سازمان تماس امن بین کارشناس و مشتری برقرار میشود. همچنین مشتریان میتوانند با وارد شدن به اپلیکیشن کاربری خود و تنها با تاچ یا کلیک کردن برروی نام یا عکس کارشناس یا مشاور تماس امن با مخاطب خود برقرار کنند.

بطور کلی تماس امن به تماسی گفته میشود که در آن کالر آیدی دیده نمیشود. تنها شماره تلفن سازمان است که بر روی صفحه نمایش موبایل نمایان میگردد. برای ایجاد تماس امن به مرکز تلفنی نیاز است که با قابلیت وب سرویس و API مربوطه ارتباط بین مخاطب را برقرار کند.

فون چگونه جایگزین تماس امن می شود؟

ابزار تماس رایگان روی وب این ویژگی تماس امن را در درون خود دارد. به این صورت که در یک تماس تلفنی مشتریان بدون اینکه کالر آیدی یا شماره تلفن خود را به معرض نمایش قرار دهند میتوانند تماس امن برقرار کنند و به صحبت با کارشناس مربوطه بپردازند. همچنین کارشناسان در CRM های تحت وب میتوانند از ابزار فون وب برای ارتباط با مشتری بصورت تماس امن استفاده کنند. لازم به ذکر است، کالر آیدی تماسی که از طریق سایت برقرار میشود در سرور فون وب برابر با نام وب سایت می باشد.

شما میتوانید در وب سایت خود لیستی از کارشناسان یا مشاوران خود طراحی کنید که بازدیدکنندگان با تاچ یا کلیک کردن بر روی نام یا عکس مشاور تماس امن برقرار کنند و به مکالمه بپردازند. این ویژگی فون وب را در بسیاری از مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز مشاوره و تمامی وب سایت هایی که امن ماندن کالر آیدی مشتری یا بازدیدکننده اولویت دارد، میتوان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *