مرکز تلفن مجازی و اینترنتی

مرکز تلفن مجازی بصورت ابری، همه ارتباطات تلفنی را بدون نیاز به نصب سخت افزار و نرم افزار برقرار می نماید.

مرکز تلفن مجازی یا مرکز تلفن اینترنتی یک سرویس ارائه دهنده مدیریت تماس است که کاربران می توانند از طریق اینترنت با آن ارتباط برقرار کنند. خطوط ثابت داشته باشند، تماس بگیرند، به تماس های ورودی پاسخ دهند، منشی دیجیتال داشته باشند، از مکالمات خود گزارش تهیه کنند و هیچ تماسی را از دست ندهند.

اگر نیاز به یک مرکز تلفن تحت شبکه دارید می توانید با انتخاب تعداد خط تلفن ثابت، داخلی، منشی دیجیتال و … در عرض چند دقیقه سرویس خود را دریافت کنید. تنها چیزی که لازم دارید یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر است! به همین سادگی.

شما می توانید شماره تلفن مجازی خود را به مرکز تلفن مجازی متصل کنید.

تماس رایگان

ضبط مکالمه

مرور مکالمه های ضبط شده به شما کمک میکند تا جزییات تماس، نظارت بر کیفیت و جلسات آموزشی راهنما را تصدیق کنید.

صف تماس

قابلیت نگه داشتن تماس های ورودی را دارد تا کاربری برای پاسخگویی آزاد شود.

ساعت کاری

تنظیم ساعت کاری بطور برنامه ریزی شده و دقیق برای هر زمان که در دسترس و آماده پاسخگویی هستید.

تجزیه و تحلیل مرکز تماس

شما می توانید براساس معیارهای مرکز تماس خودتان مواردی از قبیل زمان انتظار، نرخ تماس های از دست رفته، میزان تماس ورودی از یک منطقه را بررسی کنید.

تنظیم خاتمه تماس

پس از پایان هر تماس فرصتی خواهید داشت تا یادداشت و ثبت اطلاعات کنید و برای تماس بعدی آماده باشید.

هدایت تماس

بطور مستقیم تماس ها را در هر لحظه مطابق سناریو و استراتژی زنگ به همکاران صحیح هدایت میکند.

نظارت بر تماس

با نظارت زنده تماس ها تسریع آموزش کارمندان و افزایش تضمین کیفیت تماس را داشته باشید.

شماره های سیاه

لیستی است که تماس های ورودی هرز و ربات را حذف میکند تا شما با تمرکز بیشتری مکالمات را با دقت انجام دهید.

کنفرانس

یک مکالمه اشتراکی شکل میدهد که حداکثر ۵ نفر در حال مکالمه را میزبانی میکند.