چرا تماس رایگان روی وب ؟!

محصول فون وب ارتباط مشتری با کسب و کار شما را به راحتی برقرار میکند. کافیست مشتری آیکون تماس فون وب را کلیک یا لمس نماید تا تلفن اپراتور یا کارشناسان شما زنگ بخورد.

اگر برای اولین بار از گوشی موبایل یا لپ تاپ خود فون وب را لمس یا کلیک می کنید مرورگر از شما اجازه دسترسی به میکروفن را سوال میکند. بعد از اجازه دسترسی صدای زنگ خوردن تلفن اپراتور یا کارشناسان آن وب سایت یا کسب و کار به صدا در می آید و پاسخگوی شما خواهند شد.

فون وب می تواند مشتری مداری و فروش کسب و کار شما را رونق دهد. زیرا به راحتی امکان تماس برای مشتری را فراهم کرده است و در صورت تمایل مشتری، برای تماس با کسب و کار شما، تماس آن به تاخیر نمی افتد یا فراموش نمی شود. علاوه بر آن این تماس کاملا رایگان برای مشتری و مجموعه شما است و هزینه ای برای آن پرداخت نمی شود.

از فون وب می توانید برای فروشگاه، آژانس های گردشگری، شرکت، سازمان و هر کسب و کار یا ارگانی که وب سایت دارد، استفاده کرد. کافیست مشخصات خود را در فرم زیر تکمیل و یا برروی آیکون تماس فون وب کلیک یا لمس نمایید تا همکاران ما، شما را از چگونگی فعالسازی و نحوه ارتباط کارشناس شما با مشتری آگاه و راهنمایی کنند.

اپراتور فون وب

فون وب چیه ؟!

فون وب محصولی برای تماس رایگان تحت وب است که از تکنولوژی WebRTC بهره می برد. این محصول برای وب سایت ها کاربرد دارد و کار آن تماس از طریق سایت است.

مثلا فرض کنید شما شرکت یا استارت اپ خود را ساماندهی کردید اولین نیازی که برای شما حاصل میشود نحوه ارتباط با مشتریان خود است برای این منظور شما به فکر داشتن خط تلفن برای مکالمه با مشتری خواهید افتاد و همچنین شاید یک وب سایت برای ویترین نمایش محصولات شرکت خود درنظر بگیرید. یعنی خط تلفن و وب سایت را جدا تهیه میکنید حال انکه محصول فون وب خط تلفن شما را برروی همان سایت دایر و امکان ایجاد تماس صوتی و تصویری را با اپراتور یا کارشناس شرکت شما بصورت رایگان فقط با صرف هزینه اندک و نامحسوس ترافیک اینترنت مصرفی برقرار میکند.

بازدیدکنندگان و مشتریان میتوانند از اکثر مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس، اپرا که استاندارد های این تکنولوژی جدید را پشتیبانی میکند وب سایت شما را مشاهده و با تاچ یا کلیک کردن بر روی ایکون تماس طراحی شده در وب سایت با اپراتور یا کارشناس شرکت شما تماس از طریق سایت برقرار کند. خب تا این جا متوجه شدیم بازدیدکنندگان و مشتریان سایت از چه بستری و به چه شکل میتوانند ارتباط را آغاز و برقرار کنند. سوالی که مطرح است اینست که کارشناس یا اپراتور شما بر روی چه بستری پاسخگو خواهند بود.

کارشناسان شما بر روی تمام تجهیزات و نرم افزار هایی که پروتکل سیپ SIP را پشتیبانی کنند توانایی پاسخ به مشتری را خواهند داشت. این تجهیزات همان تجهیزات ویپ VoIP مبتنی بر ای پی IP هستند که بر روی بستر اینترنت و IP کار میکنند. مانند مرکز تلفن های ویپ (IP-PBX)، گیت وی یا مبدل FXS برای پاسخ تماس از طریق سانترال پاناسونیک و تلفن های انالوگ، انواع سافت فون ها برای اندروید، ios و یا همچنین به نحوی دایورت تماس به شماره موبایل اپراتور و کارشناس شرکت شما.

برای تست عملی این موضوع شما بر روی علامت تلفن فون وب در گوشه پایین صفحه لمس یا کلیک نمایید تا ارتباط شما با من برقرار شود.

تماس رایگان

مگه میشه ؟!

همین الان امتحان کنید!
دکمه پایین، سمت راست رو کلیک کنید و به مرورگر اجازه استفاده از میکروفن رو بدید.

تعرفه فون وب اختصاصی برای سایت شما

دکمه تماس سریع

دکمه Click2Call
3 میلیون تومان
  • مکالمه رایگان صوتی
  • حداکثر 2 مکالمه همزمان
  • یک هفته گارانتی بازگشت وجه

تلفن نرم افزاری تحت وب

سافت فون مبتنی بر WebRTC
3 میلیون تومان
  • مکالمه رایگان صوتی
  • حداکثر 15 مکالمه همزمان
  • یک هفته گارانتی بازگشت وجه